mandag 28. august 2017

Redigering og detaljopprydding.

Kjære leser!

Også nå i kveld har det blitt litt skriving. Veldig god følelse at skribentlivet har tatt seg litt opp igjen, det trengtes! Kanskje det hjalp å sette ord på det på bloggen? Kanskje det føltes litt forpliktende, og at jeg så at måtte skjerpe meg litt? Godt mulig. 


Det ble i alle fall en del korrektur nå i kveld, og det føltes godt å komme litt videre. Korrektur er ikke alltid like festlig i et stort bokmanuskript, men det må til. Har også laget meg en plan for det arbeidet jeg mener står igjen i manuskriptet, alt fra korrektur og små ting jeg ikke må glemme, og det å samle løse tråder, som det forresten ikke er så mange av lenger.

Jeg ser også det er enkelte momenter som jeg anser som viktige, som derfor er gjentatt to eller tre ganger, og det bør jeg endre litt på og heller sammenfatte bedre. Greit at enkelte ting er viktig, men man behøver jo ikke akkurat å terpe på det mer enn nødvendig, kanskje...!

Tror jeg får avslutte her, tenkte jeg skulle prøve å stå opp til litt anstendig tid i morgen, he he. Sov godt!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)