tirsdag 29. august 2017

I år stemmer jeg Helsepartiet!

Kjære leser!

I sommer meldte jeg
meg inn i Helsepartiet. Jeg tror vel helt ærlig ikke at det kommer som en voldsom overraskelse på mine lesere? I så fall vil jeg gjerne høre om det :-)

Jeg har tenkt på dette en stund, og det kjennes riktig. Så dermed gjorde jeg alvor av det. I år var det ikke spesielt vanskelig å ta standpunkt, akkurat et sånt parti vi trengte, synes jeg.


Helse er et av hovedtemaene på bloggen min i tillegg til skrivingen, og derfor er temaet helse ganske så relevant her. Ut i fra min livslange blødersykdom i alvorlig grad, kjennes dette veldig riktig.

For de som også er interessert i dyrs helse, ser jeg at Helsepartiet jammen har en egen gren for dyrevelferd også!


I dag morges ble to fra Helsepartiet; Lise Askvik og Lene Haug intervjuet om partiet på God Morgen-Norge. Veldig glad for at jeg fikk med meg dette intervjuet! Og for at jeg fant videoen i ettertid. Jeg fikk visst ikke lenket direkte til videoen, men du ser den jo inne på siden deres som er lenket til.

Jeg har jo ikke formelt avgitt stemme ennå, men det kommer!


Og bare sånn for at ingen skal være i tvil;

I år stemmer jeg Helsepartiet.
(Bildet er lånt fra Helsepartiets nettside, etter oppfordring
fra dem om å bruke det.)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)