lørdag 2. september 2017

Valg, men uten hengelås :-)

Kjære leser!

Oi, hvor blir dagene av, september er allerede her! Denne måneden har jeg litt av hvert på programmet. Og jeg har allerede meldt meg av igjen fra et arrangement jeg først hadde meldt meg på... Jeg så at det ble litt for hektisk for meg, dessverre.

Til gjengjeld har jeg meldt meg på et annet (litt mindre) arrangement, som var litt lettere å få til, det vil si ikke fullt så omfattende, men veldig spennende, det også. Jeg kommer tilbake til dette etter hvert. Som du kanskje vet pleier jeg ikke å være så konkret lenge på forhånd, men planene fins!


Jo da, jeg har fått brukt stemmeretten min og avgitt min stemme denne uken, til partiet jeg  nevnte i forrige blogginnlegg. Det føles godt å være ferdig med den biten. Så har jeg liksom kommet et hakk videre, gjort det jeg skal i den saken. I år synes jeg det er helt greit å være åpen om valget mitt, siden det samsvarer så godt med både det ene bloggtemaet og livet mitt for øvrig. Det føles helt naturlig, men jeg ser jo samtidig hvilken stor endring dette er fra før i tiden, da sykdommen min var superhemmelig med tre hengelåser på! :-)


Selv om jeg stemte som jeg gjorde i år, kan jeg jo ikke love at jeg skal fortsette å stemme det samme ved senere valg, men jeg ville gjerne teste ut dette nye partiet i år, så får vi se hvordan fortsettelsen blir. Men jeg mener at jeg har valgt riktig ut i fra mitt eget ståsted.


Denne uken har jeg også fått mer orden og oppdatering i prosjekter jeg har tenkt på lenge. Det har blant annet blitt en del skriving og korrektur på bokmanus den siste uken. Veldig fint å få gjort litt på den fronten. Jeg vet det har blitt litt mindre tid til bloggen de siste dagene, men noen ganger må annen skriving gå foran, for at jeg skal komme noen vei med manuskriptet.

Kanskje du også har vært tidlig ute med å avgi stemme til valget, eller liker du best å ta det på selve valgdagen?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)