lørdag 19. desember 2020

Pynter litt til juleskriving!

Hyggelig med litt julestemning  på skrivebordet også!
Hyggelig med litt julestemning
på skrivebordet også!
I går kveld forsøkte jeg å rydde litt på skrivebordet mitt. Jeg arkiverte og sorterte til den store gullmedalje, som skribent kan det fort bli mange små notislapper rundt omkring! Og nå kan jeg faktisk se bordplaten! :-) 

Men etter at skrivebordet var ryddet og de viktigste tingene lagt på plass igjen, følte jeg for å pynte litt i anledning julen. Jeg hadde jo pyntet i resten av leiligheten, så hvorfor ikke på skrivebordet også? Derfor nissen, julestjernen og et lite julelys. Det føltes med ett litt mer julekoselig!

Det er jo viktig å gjøre det litt hyggelig på arbeidsbordet, og skape inspirasjon til juleskriving! Hva gjør du for å skape inspirasjon nå i førjulstida, enten det er for skriving eller noe helt annet?

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)