søndag 25. juli 2021

Lunsj på Aker Brygge, og skuldertrøbbel.

Lunsj på Aker Brygge!
Lunsj på Aker Brygge!
Lørdag formiddag gikk turen til restaurant på Aker Brygge, som jeg  antydet i forrige bloggpost. Veldig koselig å lunsje sammen med tanten min! Selv hadde jeg blåskjell og hvithvin, veldig godt!

Og så deilig å gjøre noe helt annet enn bare skriving, for en gangs skyld, he he!

Når det gjelder manus, har det vært mest smårettinger for tiden. I dag har jeg fått en blødning i skulderen, så det er ikke så supersmart å sitte så mye med skriving.

Veldig typisk, nå som jeg har vært ganske fornøyd med at ryggen ble bra igjen. Dette er litt irriterende, jeg som har vært så godt i gang med manusgjennomgang nå.

Men jeg får vel orden på dette også, fint at jeg har medisiner som fungerer bra.

Jeg er sikkert straks tilbake!


Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Håper skulderen blir fort bra. Noen ganger (når kroppen er vrang) snakker jeg inn tekst i Word. Har du forøkt det? Men det er vanskelig i redigeringsprosessen. Håper også du har en fin sommer selv med smerter og skrivetrang.

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for tips! Nei, det har jeg ikke prøvd! Sikkert verd et forsøk. Skuldergreiene gikk bedre enn forventet, heldigvis. Men så kom tordenværet, og jeg feilkoplet og ble uten internett en stund. Nettet er heldigvis tilbake nå! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)