søndag 26. september 2021

Tilbake fra bloggpause!

Også den siste uken har det vært en del manus-rettelser, men jeg har hatt tid til litt annet også. 

Blant annet har jeg hatt kaffebesøk av familiemedlemmer, veldig koselig! Etter mye finredigering av manus, var det fint med litt avveksling! 

Jeg hadde et par dager hvor jeg følte meg tom, og ikke hadde så mye å skrive om på bloggen. Men jeg har arbeidet videre med manusredigering. 

Nå er det mest de vanskeligste valgene som står igjen når det gjelder manuskriptet. Enkelte utsatte beslutninger, og så videre. Kanskje det er derfor jeg tok en liten pause, for å trekke pusten. Stille før stormen, liksom... :-)

Men nå er jeg endelig tilbake, med planene mine for manuskript og blogg! Når det gjelder bloggen, tenker jeg at jeg etter hvert skal legge ut bilder eller notater jeg ikke kommer til å bruke i manuskriptet. Jeg har måttet holde sånt tilbake hittil, men det jeg vet ikke skal brukes i manus, er vel greit. Jeg må se litt mer på det.

Vi høres!

 
Takk for at du følger bloggen min!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?