lørdag 6. november 2021

På koselig hyttetur!

I dag skrives bloggposten min på hyttetur med søsteren min og de. Vi er på Tindefjell i Tinn kommune i helgen, i flott senhøst-vær. Etter et par timers kjøretur, og også en liten svipptur innom mamma på besøk, kom vi hit. Veldig spennende å endelig se den nye, flotte hytta! 


Gro Jeanette utenfor hytta.
Gro Jeanette utenfor hytta, før det ble ordentlig vinter.


Jeg har brukt litt tid på fotografering ute. Sikkert sunt for bena mine å gå litt i ulendt terreng for å fotografere i naturen her! Må bare gå litt forsiktig. I dag har vi også opplevd årets første snøfall. Det er spådd mer snø senere i dag. 

Nå varsles det fra kjøkkenet at det er nylaget eplekake på gang. Den er laget med den nye kjøkkenmaskinen som jeg var med å spleise på som innflytningsgave til hytta.

Gro Jeanette på hytteverandaen.
Gro Jeanette på hytteverandaen, etter at snøen kom.

 Takk for at du følger bloggen min!


 --------------------------------------------------------------------------------------------

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Det er hyggelig å lese om dine gode opplevelser :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar, Augusta! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)