søndag 3. oktober 2021

Redigering, skrivekurs og høstferie.

Høstbilde 2021, av Gro Jeanette Nilsen.
Høstbilde, oktober 2021.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Det har blitt mye mer redigering i manuskriptet enn jeg hadde trodd. Jeg mente jo at jeg hadde vært ganske nøye. Men det har vært noen finjusteringer som måtte til, for at ting skulle bli enda bedre, og da var det bare å trå til igjen. 

I kveld har jeg vært på redigeringskurs på nettet med Forfatterskolen, der det handlet om å redigere egen tekst. Veldig bra! 

Selv om jeg kan noe av det fra før, er det alltid mer å lære. Det er egentlig godt å få litt input fra kursing innimellom, det blir mye skriving kun i mitt eget selskap! Men ikke for det, jeg hadde besøk av mamma og søsteren min i går, og det var veldig hyggelig.

Jeg er bare raskt innom bloggen for å si hei. Nå er det høstferie, men her blir det stort sett skriving, tenker jeg. Har du planer i høstferien?


Takk for at du følger bloggen min!


 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?