onsdag 2. august 2023

Sommer i ferieparadiset, og en redigeringstabbe.

Bilde tatt i Nord-Norge denne uken. (Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Bilde tatt i Nord-Norge denne
uken.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen)
Denne gangen kommer blogginnlegget mitt fra sommerferie i Nord-Norge, nærmere bestemt ferieparadiset i Vesterålen hos familie. Jeg skriver om den flotte ferien jeg er på, men skal også fortelle deg om en liten tabbe jeg gjorde før jeg dro.

Jeg kom med fly sammen med tanten min går. Da hadde noen familiemedlemmer kommet allerede, de hadde hatt en bilferie over flere dager. Om kvelden ble det hyggelig grilling i hagen, av koteletter, pølser og maiskolber i det fine været vi hadde bestilt!

I dag våknet vi til et nydelig vær som var enda finere enn i går. Noen av oss tar livet med ro ute på terrassen, mens andre er og fisker. Spennende å se om det blir noe fisk.

Jeg har akkurat tatt litt pause fra manuset mitt. Det er godt med litt ordentlig ferie også. Men litt blogging er det hyggelig å få gjort. Og oppdatere litt her og der på sosiale medier.  

Dessverre bommet jeg litt i en konkret sak rett før jeg reiste på ferie. Det var så mye som skulle gjøres. Blant annet skulle jeg sende fra meg en sak jeg hadde jobbet med en stund. Jeg skulle slette noe intern informasjon som var ment bare  for meg selv før utsending, men der feilet jeg litt. Noen mindre  detaljer fra den interne informasjonen ble værende i dokumentet. Ja ja. 

Det var ikke den største feilen jeg har gjort noen gang, men likevel… Alle kan vel gjøre feil i en litt stresset situasjon …?

Tenker jeg skriver litt mer senere!

Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Det var noen flotte dager i nord 🌞🤩

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var det absolutt! Takk for kommentar! :-)

      Slett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?