lørdag 29. juli 2023

Manusjobbing og sommerlig lunsj.

Skrivepause på Aker Brygge. (Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Skrivepause på Aker Brygge.
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Denne uken har det for det meste vært veldig mye manusjobbing i kategorien redigering. Men jeg har fått tatt meg et par pauser også.

Det er til tider mye å gjøre på dette skribentkontoret! Nå synes jeg at jeg har endevendt den teksten og de setningene så mange ganger, at det bør ikke være så mange feil igjen å ta av...

Av sommerlige aktiviteter denne uken, fikk jeg da i allefall tatt meg fri til en koselig lunsj på Aker Brygge med tanten min på torsdag. Det var godt med en avveksling, og hyggelig at værgudene var på vår side! Ja faktisk så mye på vår side at vi ble fristet til å kjøpe is på brygga etterpå!

Jeg var også hos frisøren en dag, og samtidig stakk jeg innom optikeren og spurte om de nye brillene mine hadde kommet ennå, men det hadde de ikke. Tenkte jeg bare måtte høre, når jeg først var der.

Da må jeg tilbake til manuskriptet. 


 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?