torsdag 5. desember 2013

Hyggelig bokomtale om juleboken Desember på blogg!


Fra Fivreldens bloggpost.Det du ser her er innledningen til
den flotte bloggposten som er skrevet om boken "Desember", av  bloggeren
Fivrelden.Du verden, så utrolig hyggelig lesning! Som bloggeren selv sier i bloggposten er hun ærlig, og ærlighet fyller hun med både godt ment relevant kritikk, men samtidig på en sånn måte at det oppfattes både positivt og interessant for oss som har skrevet boken, i hvertfall er det min mening! Hun har også plukket ut et par noveller og medforfattere, og kommenterer det hun har lest og sett.

 

Juleantologien Desember.Jeg synes fremdeles det er utrolig gøy med den boken, og akkurat nå er den jo aktuell igjen! Julehøytid, det er noe som kommer igjen hvert år! Selvsagt fins det ting å plukke på i boken, men det gjør det i mange andre bøker også, selv om ikke det er noen unnskyldning altså. Papirbøker er ikke ferskvare, og føles derfor veldig "endelig", i motsetning til nettsider og blogger. Jeg har et lite lager av "Desember", papirversjonen, her hjemme også hvis noen skulle være interessert.

Hvis noen tenker nå at dette handlet mye om skribentforeningen
ULFF, så er svaret at veldig mye av dette er utrolig personlig om min egen skriving, selv om det er satt inn i en sammenheng tilknyttet foreningen. Og skriving er en veldig viktig del av meg, så en blogg om meg må nødvendigvis handle om skriving også.  Utgivelsen av juleboken var en stor opptur etter mange helsemessige nederlag.

Jeg er veldig glad for at Fivrelden skrev en så fin omtale om juleantologien!

Les gjerne mer på
julebokens egen side på bloggen min. Du finner boken Desember både som papirversjon og e-bok hos Bokklubben.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk fordi dere var så åpne for vurderingen min :)

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig! Det ser ut som jeg hadde glemt å svare på denne kommentaren, beklager det. Ble veldig glad for at du ville skrive om boken vår! Jeg synes den ble veldig fin, jeg! :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?