mandag 27. april 2015

Flott helgetur til Losby Gods!

Gro Jeanette på Losby Gods.Er det virkelig en halv uke siden forrige bloggoppdatering? Ja, faktisk! Jeg har vært bortreist i helgen, det er forklaringen. Takk for din tålmodighet!

Helgen ble tilbrakt på jentetreff, eller Damenes Helg som det egentlig heter. Denne gangen var vi femten jenter som tilbrakte helgen på et flott hotellopphold på Losby Gods ved Lillestrøm. Dette i regi av Foreningen for blødere i Norge. Her fikk vi høre flere ulike foredrag, det ble mye sosialt samvær og nydelig mat som så ut som kunstverk, faktisk! Jeg fotograferte en del av de rettene vi fikk servert fordi de var så fine, mulig at jeg legger ut noen av de bildene i en senere bloggpost.

Men da vet du i alle fall at jeg er tilbake igjen på bloggen, håper at følgerne mine har det bra! Og ja, jeg fikk noen anonyme kommentarer på bloggen da jeg var på helgetur, men de ble slettet. Prøv gjerne igjen, men kun kommentarer uten eksterne lenker eller reklame vil bli godkjent - sånn er det bare, på grunn av litt søppelpost som folk sender. Slikt godkjennes aldri, ingen vits i å prøve en gang.

Da vil jeg bare takke alle de femten jentene fra seminarhelgen, og hun ene som satt på med meg fra Oslo og dermed bidro til å øke trivselsfaktoren på kjøreturen samt holdt øye med kartet så vi kjørte riktig vei! Jeg lover å komme tilbake til Losby-turen i et senere innlegg! Og ja, er du en ny leser, så tegn deg gjerne som følger av bloggen, om du har lyst til det, kommenter eller del på sosiale medier om du vil det!

Håper at vi høres! Har du forresten vært på Losby Gods selv noen gang?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)