søndag 3. mai 2015

Gleder meg til skrivekurs igjen!

I dag har vært en sånn søndag hvor jeg har tatt det helt med ro, ladet batteriene, ikke gjort noe spesielt. Det trengs innimellom. Det er nok å ta seg til fremover.

Husker du at jeg for en liten stund siden nevnte at jeg hadde meldt meg på et skrivekurs?  Det er både spennende og veldig interessant, og jeg gleder meg masse til det!
Men her har jeg visst litt å velge i, skal det vise seg i ettertid.


For siste nytt i den saken, er at jeg har funnet et foredrag til, med omtrent akkurat samme tema, men med kortere varighet og på dagtid et annet sted. Tenkte at jeg skal forsøke å få med meg begge to… Det er den foreløpige planen i alle fall. I og med at de ikke faller på samme dag, er jo dette helt supert!

Jeg har lagt ut lenke til begge seansene i den interne gruppa til skribentforeningen ULFF (medlemsbetinget). Men jeg ser jo at det foredraget som er på dagtid midt i uken kan bli trøblete for mange, ja.. Det er imidlertid gratis og av mye kortere varighet. Det ene kurset hadde jeg jo bestilt og betalt allerede da jeg fant det andre, så det må jeg i alle fall få med meg.

Selv syntes jeg det var helt storveis å finne to arrangementer med samme tema, men som samtidig er ulike opplegg som gir flere muligheter. Er man heldig, kan man jo få det med seg fra to forskjellige synsvinkler, på to ulike steder og fra ulike foredragsholdere. Eller velge, om man vil det. Her står mulighetene i kø!


Egentlig er det jo litt luksus å gå på begge disse seansene, og jeg må selvsagt se litt på formen, om jeg orker akkurat det. Men det er i hvert fall ikke noe i veien med viljen! Vet jo av erfaring at det ikke er alt jeg greier å få med meg, og at det kan komme noe i veien i forhold til helsen, men jeg vil jo så veldig gjerne være med på alt!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Så spennende med de to kursene! Du er flink som får med deg sånne aktiviteter! Skal straks sjekke dem ut på ULFF. Jeg har funnet et gratiskurs på dagtid. Det er ikke skriverelatert men mer om styrearbeid og dermed organisering/framdrift, tenker jeg. Jeg tenker at det kan være litt nyttig mtp framdrift for mne egne prosjeter også. Men har ikke meldt meg på ennå, og kanskje det er fullt.
    Nyt dagen!

    SvarSlett
  2. Takk for det! Jeg lurer på om jeg kanskje vet hvilket gratiskurs du mener. Jeg har selv tenkt på det flere ganger, men det har ikke blitt til at jeg har gått på det. Tror det er en gang i uken, men frittstående og avsluttende for hver gang. Har vurdert det flere ganger selv også.

    Det ene kurset jeg skal på er et skrivekurs, men det andre er egentlig ikke et kurs men et foredrag (gratis), midt på dagen. Har kun skrevet om disse tingene internt til de i ULFF, jeg har ikke lagt ut noe offentlig om dette. Pleier å vente med det til det skal skrives referat. Men kanskje jeg gjør et unntak denne gangen, vi får se!

    Men dra på det kurset du tenker på, det er helt sikkert mye bra der! Og så kan du fortelle om det på bloggen din i ettertid :-) Lykke til!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)