søndag 9. august 2015

Bursdagsfest for An, og ikke alt kan planlegges.

Vinglass pyntet til fest :-)
Festglass ;.)
I går var jeg i veldig flott bursdagsfest for An, som jeg nevnte sist at jeg skulle på. Vi var tolv til bords, på restauranten Mahayana Asian Dining i Oslo. Veldig fint sted, og god mat! Noen andre av hennes venner, som for øvrig sto som arrangører av festen, hadde kommet tidligere og dekket med glitter, norske flagg og annen festdekorasjon på langbordet som var reservert.

Jeg hadde truffet mange av de andre tidligere, blant annet for to år siden i
utdrikningslaget til An og i bryllupet deres. Etter middagen fortsatte festen på et utested. Det var kjempekoselig å treffe An, Rune og alle de andre igjen. Hørte også hun nå hadde fått sommerpostkortet jeg hadde sendt henne fra ferieturen i Spania.

Selv måtte jeg omrokere litt i forhold til egen sykdom denne dagen. Jeg har hatt en blødning i beinet som har kommet og gått i et par uker nå som jeg vel har nevnt før, og normalen er at jeg skulle hatt medisinering lørdagen, altså den dagen jeg skulle på bursdagsfesten. Det ville passet bra, hadde det ikke vært for at jeg hadde store smerter på fredagskvelden som tydelig var en indre blødning, så jeg var nødt til å sette transfusjon natt til lørdag. Tenkte at når det var så ille var det lurt å ta det i tide. Og det var nok en helt riktig beslutning, for lørdag var jeg helt kvitt problemet. Medisinen hadde ryddet opp i løpet av natten, og det ble en veldig fin dag!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)