lørdag 7. november 2015

Backup - på medisinutstyrfronten.

Natt til søndag allerede, og jeg som ikke har rørt bloggen siden torsdag. Nei og nei...

Onsdag nevnte jeg at jeg hadde litt manko på noe medisinutstyr. Heldig vis fant jeg noe litt eldre utstyr jeg hadde lagt til side og glemt, en slags backup, som vi liker å kalle det i pc-verdenen. Tror det holder en liten stund i alle fall, men jeg må følge litt med på om det er bra nok, i og med at holdbarheten har gått ut. Men det er jo ikke medisin altså, kun medisinutstyr.

En kan kanskje kalle dette litt dårlig planlegging når sånt skjer, men samtidig er det ikke enkelt å alltid vite hvor mye av dette utstyret man faktisk trenger hver gang. Noen ganger må det stikkes flere ganger ved medisinering, andre ganger går alt som på skinner fra første stund.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


-------------------------------------------------------------------------------------------- 


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)