lørdag 26. mars 2016

Medforfatter i bok: Turen jeg aldri glemmer!

Kjære leser!

Jeg vet jeg har sagt her på bloggen at påsken kommer først. Før boken jeg er medforfatter i. Det stemmer jo fremdeles, i og med at boken ikke kommer fra lageret før i april.
Men nå ligger omtale av den i alle fall offentlig ute på nett flere steder, ser jeg. Da må det vel være greit at jeg også legger ut litt informasjon og skryter litt av boken jeg er en del av?


Jeg synes det ble en veldig fin forside (det kan jeg jo si når det ikke er meg som har laget den!), og beskrivelsen av boken er også flott! Gøy at jeg kom med i omtalen, vi er jo femten medforfattere. Men eventyrer, jeg? Den var ny! Har ikke tenkt på det på den måten før, men hvorfor ikke. Jeg synes også det var artig og en god ide' at alle medforfatterne er nevnt på forsiden! Mitt navn står ca. på midten av navnelisten, mulig det er litt vanskelig å lese på dette bildet.

Jeg har mitt eget kapittel i boken, som heter "Utfordrende ferie på hesteryggen."  Jeg synes det har blitt en historie med mye personlighet. Historien min er på 12 sider, inkludert flere bilder. Nettopp fordi jeg føler en veldig nærhet og personlighet til denne virkelighetshistorien min, er dette ganske så nervepirrende og nesten litt skummelt, skal jeg si deg! Men det er selvfølgelig også moro, og det føles stort at jeg endelig får en ganske sentral del av livshistorien min utgitt på denne måten, og på et så stort forlag! Uten at jeg skal røpe alt av innholdet mitt her :-)

De som ble omtalt i historien min og derfor allerede automatisk har spesialavtaler med meg, har fått beskjed om dette. Jeg har også mulighet til å bestille ytterligere eksemplarer, til noe redusert pris. Hvordan dette løses i praksis vet jeg nok mer om etter hvert.


Les gjerne mer om boken Turen jeg aldri glemmer hos for eksempel Bokklubben
https://www.bokklubben.no
Forlag: Cappelen Damm
Utgiver: Aleksander Gamme

Utgitt år: 2016.
Antall sider: 256


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Hei! Så spennende!! Turminner altså? Det var egentlig en overraskelse, siden du vel ikke har fortalt så mye om reiser etc tidligere. Er det oppvekstfortelling? Spent på å få vite mer framover, skjønner at det er like før lanseringen, lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Hei! Turminner er en god beskrivelse, ja! Jeg har kanskje ikke fortalt så mye om turopplevelser det siste året. Du kan gjerne kalle det en slags oppvekstfortelling om du vil, men jeg synes ikke jeg kan kommentere så mye mer om det akkurat nå, i frykt for å røpe for mye... :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse. Dersom jeg skal tolke utfra bloggen din gjetter jeg på hestefortellingen. :)

    SvarSlett
  4. Hei Fivrelden! Takk for det! Beklager sen tilbakemelding. Du er nok inne på noe når det gjelder tema :-) Jeg må vel si såpass, siden jeg lenket til Bokklubbens omtale, som røpet en del. Det tenkte jeg ikke på da jeg lenket dit! Men ikke så veldig farlig, det nå.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)