fredag 28. juni 2013

Gøy å se at bloggen blir lest!

Bilderedigering pågår!
Morgenstund med bilderedigering
og kaffekoppen.
(Foto: S. Skagnes)


Jeg har tenkt mye på den posten jeg la ut i går, jeg mener fremdeles at det var litt vel vågalt. Men noen ganger må man bare ta en sjanse, er du ikke enig i det, da? Tusen takk til de av dere som kontaktet meg på mail og Facebook etter innlegget mitt. Skjønner at dere ikke ville gjøre det offentlig her. Men ellers blir jeg veldig glad for kommentarer på selve bloggen under de gjeldende blogginnleggene også!



Det er tydelig at folk faktisk leser bloggen, og det er veldig hyggelig. En av mine beste venninner delte en av mine bloggposter på Facebook. Det var en post med et av dyrediktene mine. Tusen takk, veldig koselig! Fordi jeg fremdeles synes det å blogge om egen helse er litt uvant, er det fint om det ikke er helsepostene som deles ut på det store internettet:-) Men diktpostene mine og andre litteraturposter er det bare å dele :-) Etter hvert skal du nok se at jeg blir flinkere med helsepostene også. Og du - du er hjertelig velkommen til å følge bloggen min. Jeg har ikke blogget mer enn noen måneder, og trenger følgere - så følg gjerne :-)

Ellers har det gått med en del tid til å redigere foto i det siste, sendte nettopp ut et lite lass med bilder over til Sarita og en annen venninne, og mer skal det bli. Jeg har ambisjoner om å få gjort unna noe fotoarbeid i løpet av helgen for å komme litt mer ajour på det. Bildet jeg sitter her og ser på PC-en er hentet fra i fjor, da Sarita og jeg hadde vært på artistgalla med Plan Norge, noe som var til stor inspirasjon i etterkant! Sarita knipset bildet av meg foran PC-en neste dag, da jeg satt med redigering av bilder.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?