mandag 26. august 2013

Flott artikkel om helse, skrevet av barndomsvenninne!

Etter mye prat om egen helse, tenkte jeg at det kunne passe med en artikkel om noe annet. Fortsatt helse, men denne gangen allmenn helse, som kanskje flere skjønner noe av! 

Dette er en helt ny artikkel som min barndomsvenninne Karin har skrevet og fått publisert i dag! Jeg ble kjent med Karin da vi var ti år gamle i 1980, ingen ting er som gamle venninner :-)


Artikkelen hennes ble lest nå nettopp, og jeg må vel tilstå at jeg følte meg litt "skyldig" når det gjelder ferdigmat og halvfabrikata som blir omtalt her, men forstod at jeg ligger godt an når det gjelder fisk :-)


Flott artikkel, Karin! Veldig stolt av deg, og lenker gjerne fra bloggen min. Stå på!


(Magasinet er nedlagt i ettertid.)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)