tirsdag 27. august 2013

Gjort funn i kjøkkenskapet - passer godt til kaffen :-)

Gjett hva jeg fant lengst innerst i kjøkkenskapet! Min gamle ULFF-kopp! På den ene siden er navnet til ULFF og vår gamle logo malt på. Når jeg snur koppen rundt, står det Gro Jeanette.

Koppen er malt av en gammel venninne som tidligere var et styremedlem hos oss, året er nok ca. 2003. Hadde nesten glemt den koppen jeg. Det er jo derfor den har holdt seg fin også, ettersom den ikke har vært så mye brukt. Da den var helt ny tror jeg den sto mest til pynt i vinduskarmen!


Nå fikk jeg arbeidsinspirasjon med en gang! Utrolig flott sommervær på verandaen i dag, derfor kaffe og utekontor! Vi skriver 27. august, og det er  nesten for varmt til å sitte der! Håper at du også har en fin dag :-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?