onsdag 28. august 2013

Nye muligheter...?

I kveld har jeg gjort noe jeg ikke har gjort før. Joda, det handler om skriving denne gangen også. Overrasket? Egentlig ikke, vel. Jeg tør nok ikke si så mye mer om den saken riktig enda, da dette er helt nytt, eller å se ting fra en ny vinkel, om du vil. Det jeg kan røpe, er at noen har anbefalt meg å gjøre det. Ok, folk anbefaler meg jo mye forskjellig, for en stund siden anbefalte en bekjent meg å begynne å blogge, og det var en god ide, men det var egentlig ikke akkurat det jeg skulle frem til nå.

Ellers er det ikke så mye å fortelle. Jeg har hatt familiebesøk, og sittet i solen på verandaen i dag. Har også hatt en del mailkorespondanse med en venninne angående bokprosjektet mitt. Det var på tide at hun også fikk litt innsyn! Avtalen er å treffes om ikke så lenge, gleder meg til det! Har også sendt avgårde en mail til venninne Sarita som er ute og reiser for tiden, gleder meg til å få referat!

Joda, jeg skal holde deg orientert om hva som skjer fremover, hvis du vil, da? Du er hjertelig velkommen til å følge bloggen min, men du må nok tåle at den er litt personlig. Og du; Ha en fortsatt fin kveld!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?