fredag 16. august 2013

Intervjuet av Dagbladet om skribentforening.

Kjære leser!

Tenkte bare jeg skulle vise deg en litt eldre sak. J
eg ble intervjuet av Dagbladet, 07. oktober  2006. Temaet var skribentforeningen Unge Lovende Forfatteres Forening (ULFF). 

Dette er jo noen år siden, tenkte bare jeg ville vise det frem. Jeg husker at det var veldig stort å bli intervjuet i media om egen skribentforening!





 Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 

 Takk for at du følger bloggen min!

 ------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?