lørdag 21. september 2013

Tusen takk til deg som kommenterer!

Det er hyggelig å se slik utvikling på bloggen innimellom!
(Foto: Gro Jeanette Nilsen.)
Kjære leser!

 Tenk at det er en uke siden litteraturarrangementet i forbindelse med Oslo Bokfestival, helt utrolig!

Siden sist har jeg brukt litt tid på å skrive noen referater fra Oslo Bokfestival; Min personlige blogg skulle ha et personlig referat, og nettsiden til ULFF skulle ha en litt annen versjon. Jeg har også brukt tid på å rette litt på bloggdesignet mitt. Mange bloggposter hadde litt for mye luft rundt seg, og bildene trengte sårt å integreres bedre i helheten. Jeg er litt mer fornøyd nå, det kommer seg!

Jeg vil også takke så mye til deg som kommenterer poster hos meg. Hittil er det spesielt en person som er ganske ivrig på det, som jeg har begynt å korrespondere med etter at jeg startet denne bloggen, og det er så moro!

Jeg har mye helsestoff på bloggen min, og hvis det er noe du ikke føler deg helt komfortabel til å kommentere på, det er fullt ut forståelig, Du må  gjerne kommentere på helt andre emner i stedet! Jeg har jo mange poster om både litteratur og dagligdagse ting, også noen om såkalt "allmenn helse", venninnesaker og annet.

Dette er et tema som ikke er ferdig debattert, jeg kommer helt sikkert tilbake til det ved en senere anledning også. Uansett; Mange takk for at du er en leser :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)