tirsdag 22. oktober 2013

Visittkort til bloggen min!

Gro Jeanettes visittkort.Jeg har ikke vært flink nok til å promotere bloggen, jeg vet det. Prøvd litt, men ikke hardt nok kanskje. Jeg skal forsøke å få orden på det der :-)


I et tidligere blogginnlegg sa jeg at jeg hadde tatt noen grep og bestilt meg noen ting jeg blant annet skulle bruke til bloggen.

Det jeg hadde bestilt, kom i posten i dag. Du ser resultatet på bloggens heading, og på bildet øverst til venstre her; visittkort, som jeg skannet og la som overskrift her. Jeg er litt usikker på om det fungerer, synes bildet ble litt stort på headingen og lurer på om jeg likte det gamle, gule overskriftbildet bedre. Men kanskje det bare er en tilvenningssak. Jeg bestilte et visittkort for bloggen min, og et som leder i ULFF. 


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?