fredag 27. desember 2013

Ideer og prosjekter som ikke vil sove!

Å hjelp, nå sliter jeg. Med å komme meg i seng. Jeg sitter midt oppi den helt store inspirasjonen her, til et prosjekt. Skrev tre sider på kort tid, tenker, redigerer, og prosjektet lever sitt eget liv i mitt hode. Hvis du skjønner. Eller kanskje ikke. Uansett, det er urettferdig at klokken skal være så mange når jeg har så mange gode ideer som gjerne vil ned på papiret eller inn på skjermen!

Ellers så er det 2. juledag (eller det var i allefall det til for halvannen time siden), men her har det vært stille og rolig i dag. Godt å ta det med ro av og til også, ikke bare styre rundt i juleselskaper. Men jeg skal i et i morgen, og det gleder jeg meg til.

Vel, kjære leser, jeg tror virkelig jeg må komme meg i seng og heller sove på de nye planene mine og se om ideene synes like gode i morgen :-)


Men ville du gjerne vite hvilken emnekategori de nye ideene mine tilhører? Glem det. Det er for tidlig. Derfor har jeg heller ikke satt inn alle relevante søkeord på denne bloggposten. Men følg med her, så dukker det nok snart opp mer informasjon! Hva skal man gjøre med ideer og prosjekter som ikke følger vanlig døgnrytme og ikke vil sove når de skal?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?