mandag 20. januar 2014

Bestilt kalender fra en sak jeg ønsker å støtte opp om.

I dag har jeg bestilt kalender på nettet. Vi er jo et godt stykke uti januar, men bedre sent enn aldri. Vanligvis blir jeg fristet til å kjøpe kalender for neste år i bokhandelen allerede før jul. Det gjelder ikke bare almanakk, men også veggkalendere. Det er jo da det er spennende å forberede seg litt på året som kommer, og være tidlig ute! Jeg pleier å ha en hengende på kjøkkenet, og en ved skrivebordet i stuen.

 Likevel er det gjerne sånn at jeg brenner meg litt på dette. For hva er det som ofte ligger under juletreet til meg? Jo, kalender. Altså ender jeg av og til opp med en eller to for mange. Flere av dem jeg får til jul er veldig fine og personlige, altså. Julen for et år siden fikk jeg en personlig bildekalender for 2013 fra familiemedlemmer, den var utrolig fin og personlig! Jeg har også tidligere fått personlig kalender fra en god venninne.

I år har jeg tatt lærdom av dette med kalendere. Jeg kjøpte derfor kun almanakk før jul. Flink? Ja! Og hva lå under juletreet? Veggkalender! Men nå har jeg ingen kalender på kjøkkenet. Det er litt uvant. 

Så jeg har foretatt meg en ting til. Nå har jeg, selv om det er litt sent i januar som sagt, faktisk bestilt meg en kalender! Men denne gangen har jeg tenkt godt gjennom dette. Jeg fant en god sak på nettet som jeg gjerne ville støtte, som føltes mer personlig for meg enn vanlige kalendere. Da får jeg støttet dem litt, samtidig med at jeg får kjøpt meg kalender. Veldig fornøyd med det! Lyst til å vite hvilken sak jeg støttet ved kalenderbestilling? Jeg kan si så mye at saken passer godt inn i temaene for bloggen min. Kalenderen kommer straks i postkassen, og da skal jeg fortelle deg mer om den og legge ut et bilde. Følg med!

Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?