torsdag 16. januar 2014

Tok kontakt med viktig kilde!

Som jeg sa i forrige innlegg helt på slutten, så har jeg vært i kontakt med folk og steder som har hatt stor betydning for meg tidligere i livet. Flere har jeg hatt kontakt med lenge altså. Men det aller siste er at jeg tok kontakt med XX og fått så mye informasjon at jeg må omskrive flere kapitler i boken min! Hjelp, hva har jeg gjort?
Vel, dette er i allefall utrolig spennende! Jeg har fått greie på ting jeg ikke ante noe særlig om, og har hatt litt vanskelig for å svelge det hele! Jeg tenker i mitt stille sinn at det var godt at boken min ikke allerede var utgitt, ettersom jeg fikk en del viktig informasjon. Men nå må jeg nesten avslutte her og ta kvelden. Vi høres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?