onsdag 26. februar 2014

Har brukt ventetiden til å skrive artikkel.

Ventetid...Jeg forsøker å ikke tenke så mye på mitt innsendte bokmanus. Har ikke hørt et pip fra forlaget etter at de mottok det (men innser at det nok er litt tidlig ennå), og håper stillheten betyr at manus blir lest grundig... For tiden driver jeg med alt mulig annet.

For en stund siden fikk jeg en mail der jeg ble spurt om jeg ville bidra med å lage en artikkel eller et forslag til artikkel om ULFF, på nettsiden til et eksternt nettsted. Det er dette som har tatt mye av tiden min etter at bokmanus ble sendt inn. Det med artikkelforespørselen var veldig hyggelig, og jeg har skrevet mer om dette i bloggposten Ville ha artikkelstoff om ULFF. Jeg synes den artikkelen var en fin utfordring, midt i blinken!


I tillegg så tar det litt tid å finne emner og vinklinger til bloggene også, både min personlige og foreningens egen blogg. Jeg synes det er hyggelig med alle de fine tilbakemeldingene som har kommet så langt! Det har kommet mange innspill og vinklinger til ting, og det har vært hyggelig å svare på de innspillene som har kommet! Håper på mange tilbakemeldinger fra enda flere lesere fremover :-) 


@Lurer du på noe? Ta gjerne kontakt!

 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?