mandag 24. februar 2014

Mange mil med spørsmål...

Jeg har følelsen av å ha publisert mye forskjellig på bloggen min i det siste, og tenker at det kanskje er på tide å ro seg litt tilbake til hovedtema igjen. Men nå er det jo sånn da, at jeg venter på svar fra forlaget angående bokmanuset mitt, så det er ikke så mye jeg kan si eller gjøre med akkurat den saken enda.

I allefall ikke annet enn å tenke ut strategi for hva jeg skal gjøre videre hvis manus kommer i retur... Jeg håper inderlig ikke det gjør det, men i forfatterbransjen må en lære seg å leve med dårlige overraskelser både i postkassen og noen ganger på mail. Det er det mange år siden jeg lærte. Så... I mellomtiden sitter jeg nå her og forsøke å jobbe med andre ting, selv om tankene mine ofte streifer innom "Hva skjer med manus akkurat nå?" "Er det lest? Hvilke deler av manuset et i så fall lest? Hva synes de, og hva tror de?" Spørsmålene mine er mange og lange, flere mil minst...




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)