tirsdag 25. mars 2014

Vårgardinene er endelig hengt opp!

Vårgardinene mine.
Vårgardinene
er oppe!
I går hadde jeg besøk av min fantastiske hjemmehjelp igjen. Denne gangen hjalp hun meg blant annet med å henge opp vårgardiner. Det er vanligvis mamma som har hjulpet meg med det. Ettersom hun har skadet seg og ikke har vært her på en liten stund, tenkte jeg at det måtte da gå an å spørre hjemmehjelpen i stedet, selv om hun ofte har mer enn nok å drive med fra før når hun er her.

Gardinene som hang oppe er mørkerøde og hvite - i ruter,  typisk vintergardiner. Vi kan selvsagt kalle det julegardiner siden de er røde og hvite, men det er ikke nisser eller annen julepynt på dem, altså. Da hadde jeg nok fått det enda mer travelt!

Jeg er ofte dårlig til beins og føler meg også generelt litt ustø etter en
skade i benet for flere år siden, og forsøker å unngå å klatre på gardintrapper. Og det er ingen enkel sak å henge opp gardiner alene, så jeg var med på det jeg også, fra bakkeplan:-) Kjøkkenet så mye lysere ut etter at gardinene var byttet ut med de fargesprakende gardinene. Det er utrolig hvilken virkning og inspirasjon farger kan ha!


Det var i går. I dag har hjemmehjelpen min bursdag vet jeg, så jeg benytter anledningen til å sende en hilsen til henne på bloggen min, hvis hun skulle finne på å lese den. Man kan jo aldri vite:-) Så ja; Gratulerer så mye med dagen, og takk for hjelpen i går!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?