tirsdag 10. juni 2014

Flotte tilbakemeldinger på bloggpost om rehabilitering!

Husker du at jeg fortalte om hvor fornøyd jeg var etter rehabiliteringsoppholdene  mine på CatoSenteret i Son, i forbindelse med et par operasjoner i 2007 og 2009? Som jeg fortalte, delte Cato-Senteret min bloggpost på sin Facebook-side for en stund siden. Nå har jeg vært innom
Flotte tilbakemeldinger om rehabiliterings-bloggpost!
Flotte tilbakemeldinger på bloggpost om
rehabilitering ved Catosenteret!
den Facebook-siden igjen, og det er helt tydelig mange som har lest bloggposten min!

Jeg har her tatt en printscreen av omtalen, sladdet noen navn for å anonymisere litt, og satt ring rundt antallet liker-klikk og kommentarer som er kommet. Faktisk over 40 liker-klikk pr. nåværende tidspunkt, vi skriver 10. juni 2014. Ikke dårlig. I tillegg var det massevis av kommentarer, brukerhistorier fra folk som også har vært på Cato-Senteret, som jeg selvsagt ikke kan gjengi på min personlige blogg. Helt fantastisk i alle fall, og jeg kan love at jeg har lest igjennom alt sammen! Og Cato-Senteret ER best, om det skulle herske noen tvil! Nå har jeg ikke vært innom så mange rehabiliterings-sentere da, kun noen få, så sammenlikningsgrunnlaget er litt tynt, men likevel:-)

Det er utrolig hyggelig å se at bloggen min blir lest, også av mennesker som ikke kjenner meg! Det gir motivasjon og inspirasjon til å fortsette å blogge!
Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?