tirsdag 29. juli 2014

Kontaktet Skadedyrkontrollen, og skrevet dikt om veps.

Mye har dreid seg om veps de siste dagene. Jeg har kontaktet Skadedyrkontrollen, og skrevet et dikt om veps som jeg har sendt til lokalavisa Nordstrand Blad :-) Jeg har akkurat fått inn beskjed om at vepsediktet mitt står på trykk i avisen på mandag! Litt gøy det, så nå venter jeg bare på den videre saksgangen hos Skadedyrkontrollen. Kanskje jeg må sende diktet til dem også, hehe. Tenkte vel i mitt stille sinn at jeg må da kunne vri litt på den vepsehistorien for å få noe morsomt ut av den. Hvis jeg får en bloggfølger til, så skal jeg vurdere å legge vepsediktet mitt ut på bloggen :-)


Ellers så var det hjemmehjelp her i går. En vikar, ettersom min faste fortsatt er på ferie. Men hun skal visst være på plass neste gang.
Ok, da venter jeg på skadedyrkontrollen, avisa og nye følgere :-)

Og ja, eksisterende følgere er selvsagt også velkommen til å respondere!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)