torsdag 21. august 2014

Oppdatering og takk til leserne mine :-)

I kveld tenkte jeg at jeg ville skive et blogginnlegg spesielt til dere som er så greie å støtte opp om bloggen og prosjektet mitt om det å skrive bok om egen sykdom. Det er ikke lett, skal jeg si deg. Det er ikke lett å ta avgjørelser på hva som skal være med i boken, og hva som ikke skal det. Nettopp derfor er jeg ekstra glad for støtten jeg får fra spesielt dere som følger bloggen, men også dere som kommenterer eller bare leser. Dere er gull verdt! Og det håper jeg selvfølgelig at dere vet. Og jeg tror det er viktig å si det til dere innimellom, så tusen millioner takk for støtten! Jeg kjenner jo ikke alle leserne, og hva vet jeg; kanskje noen vil kjenne seg igjen i noe av det jeg skriver om?

Jeg vil også takke dere som er spesielt interessert i skriving generelt, og som følger bloggen på grunn av det. Av og til synes jeg
bloggen har en tendens til å bli litt vel personlig, men ved å kombinere to hovedtemaer som i mitt tilfelle kan utfylle hverandre litt, har jeg funnet en slags balanse på det.  Som du kanskje har sett skriver jeg innimellom litt om egne dikt eller andre mindre tekster som jeg har fått på trykk, og av og il kommer det noen tekster her inne også. Jeg har blant annet lagt ut noen dikt om helse, for å forsøke å binde sammen temaene. 

Jeg vet at enkelte er spesielt spent på utviklingen av det personlige bokprosjektet om livet mitt, og tro meg; Det er jeg også! Jeg er ikke spesielt glad for at jeg burde ha hørt fra forlaget for lenge siden, og vurderer å skrive litt mer konkret om den saken i neste innlegg. Det er gått mange måneder (Ja da, mer enn sommerferien, vær trygg!) Jeg har brukt tiden i mellom til blogging og til å gjøre noen rettelser i manus, men jeg har kontroll på hvilken versjon som er sendt inn til forlaget!

De siste dagene har vært litt travle da skribentforeningen jeg driver akkurat har startet opp etter sommerferien, men nå er jeg innom bloggen min igjen! Håper at du liker det jeg skriver om. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å kommentere og stille spørsmål, hvis det er noe du lurer på. Hvis du vet om noen som du tror ville like bloggen min, er du velkommen til å sende blogglenken til dem :-)

2 kommentarer:

  1. Hei Gro Jeanette! Har vært stille fra meg noen uker nå, ferie og veldig travelt på jobben jeg snart går fra. Ser fram til å lese mer om bokprosjektet ditt, egentlig vet jeg ikke så mye om innholdet bortsett fra hovedtema, men antar at det er med noen spark til helsevesenet etc, eller er det mer fokus på det personlige planet? Jeg henger uansett med! God søndag!

    SvarSlett
  2. Hei! Velkommen tilbake! Noen spark blir det (og ikke nødvendigvis bare til helsevesenet, derimot har helsevesenet fått en del ros også!)

    Hemmeligheten ligger nok i tidsepoken jeg har tatt for meg. Når det gjelder ris og ros har jeg vært opptatt av å belønne de som fortjener det :-) Hadde jeg tatt med enda flere detaljer fra helt konkrete deler av livet, kunne det nok blitt mer ris til noen og enhver :-)

    Som du skjønner er det mye fokus på det personlige plan, ja. Et av de største problemene i selve skrivingen er faktisk å korte ned på det som virkelig har vært bra, det skal jo ikke være for mange sider med ros heller :-)

    SvarSlett

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?