søndag 24. august 2014

Familielunsj og blåskjell.

I dag har jeg vært på familielunsj i Oslo. Først på Kafe' Celsius, og deretter var vi innom på Cafe' Skansen. Det ble blåskjell denne gangen også, gitt. Og hvitvin. Kjempegodt. Man skal unne seg noe ekstra av og til har jeg hørt. Men nå fikk jeg ikke lov til å betale i dag, da. Familien påsto det var som takk for det jeg gjorde med skanning av hyttebøker, som jeg tidligere har fortalt om. Jaja, jeg ble fornøyd med den ene boken som sagt, den andre var litt vanskeligere å få til, men jeg gjorde så godt jeg kunne. Og ja, det ER god helse i god mat, godt drikke og å ha det hyggelig.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!
 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?