tirsdag 26. august 2014

Fant navnet mitt på feil liste:-)

Nå tror jeg jammen jeg er blitt misforstått, feiltolket eller hva det nå kan være. Jeg fant nettopp mitt eget navn på en liste over SVENSKE bloggere! Hallo - jeg er norsk! Jeg er født i Norge og bor her fremdeles, har alltid gjort det. Det kan godt hende at jeg ikke har nevnt så ofte hvilket land jeg bor i, men hovedstaden Oslo er nevnt ofte på bloggen min. Ikke noe galt med nabolandet Sverige, men likevel, rett skal jo være rett. Og jeg skriver jo bloggen min på norsk, ikke sant?
Jeg vet ikke hvordan jeg har havnet på den listen, jeg fant den på Twitter. Det kan selvsagt ha noe med å gjøre at jeg har nevnt svenske forfattere og venner av meg som har hatt mye med Sverige å gjøre. Blant annet har min venninne Sarita hatt en del med Sverige å gjøre, og henne har jeg nevnt noen ganger. Men selv bor jeg altså i Norge, og jeg har ingen planer om noe annet. Det hele kan selvsagt også bunne i en rent språklig misforståelse - jeg vet ikke.

Før meg gjerne opp på lister over bloggere, skribenter osv., det setter jeg stor pris på. Men jeg blir veldig glad hvis jeg i så fall blir oppført med riktig land og nasjonalitet:-)


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! 



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?