torsdag 28. august 2014

Veldig inspirert for tiden!

Som jeg fortalte på skribentsiden min på Facebook i går, venter jeg for tiden på at noen (1-3 stk.) av diktene mine skal utgis i en bok, dette skal visstnok være like rundt hjørnet. Jeg har skrevet litt om dette tidligere på bloggen min. Boken har en annen redaktør altså, men jeg er superfornøyd med at diktene mine får lov til å være med! Jeg er ikke helt sikker på hvilke dikt som kommer med enda, men fikk høre at de skulle prøve å få med 2-3 stk. av de 5 jeg sendte inn.

 Jeg vet at boken ble sendt til trykking for noen dager siden, så det kan vel ikke ta så forferdelig lang tid? Veldig spennende i hvertfall!

Bortsett fra det jobber jeg intensivt med kildemateriale i mitt eget bokprosjekt, samtidig som livet går sin gang i ULFF også, med styremøte på tirsdagskvelden med påfølgende referatskriving og oppdateringer. Har skrevet litt om det på ULFF-blogger også.

Har lyst til å fortelle mye mer om egne planer da det fins flere av den sorten, men jeg tror jeg skal stoppe her foreløpig. Det kommer snart mer!

Ønsker alle sammen en fortsatt fin dag :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!



 -------------------------------------------------------------------------------------------- 

 Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget?