tirsdag 9. september 2014

Hverdag, snart diktutgivelse, og 1. plass innenfor skriving!

Ja det må jeg si var litt av en uke. Litt mange ulike inntrykk der gitt, alt fra det å forberede konfirmasjonsdikt i det ene øyeblikket, og veien om dødsfall i gammel vennegjeng, og så tilbake til konfirmasjon i familien på lørdagen. Ikke rart at det ble litt sterkt kanskje, som jeg nevnte i forrige bloggpost.

Men nå er det mandag, og hverdagen er tilbake. Jeg har hatt besøk av hjemmehjelpen min i dag, og så har jeg fått en veldig hyggelig mail fra redaktøren av den diktboka der et par av diktene mine er representert, om at boken kommer snart. Det gleder jeg meg til! Håper det er greit at jeg siterer litt fra mailen til redaktøren, selv om jeg skjuler noen detaljer her. 




Noen overraskelser kan vi jo spare til senere;

"Forlegger XX var veldig imponert over deg, så du kan se frem til både diktet XX og diktet XX på trykk. Takk igjen for flotte bidrag - du får selvsagt boken i posten."


Bloggurat forteller forresten at bloggen min ligger på 1. plass i kategorien skriving, og at ULFF-blogger ligger på 4. plass. Synes ikke det er så dårlig!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)