onsdag 24. september 2014

Straks på bloggkurs!

Så hvor lite spennende var det da tro, at jeg i forrige innlegg skrev mest om redigeringer på bloggen. Hvordan bloggen min er skrudd sammen, og sånne litt tja, vanlige redigeringsting. For en leser som er her for å lese om skribentliv, kan det kanskje likevel være nyttig, eller for en som leser bloggen min for å følge med på helsetematikken her. Sånn at leserne ikke blir helt forvirret om det dukker opp et innlegg om noe de ikke hadde forventet. Ja, du skjønner sikkert hva jeg mener.

Jeg har planer, eller ikke bare planer, men faktisk mer enn det, om å ta det litt lenger. Selv om jeg har arbeidet med denne bloggen i halvannet år nå, har jeg faktisk meldt meg på

et bloggkurs. Jeg har nevnt det før, i innlegget Meldt meg på bloggkurs, og har artikkel i Folkepressen.


Jeg er blitt kjent med min egen blogg for lengst, funnet min plass i blogguniverset og synes det går fint og er spennende. Men det jeg tenkte, var at det kunne være interessant å plukke opp noen tips eller få litt inspirasjon. Inspirasjon, og en repetisjon på ting jeg kanskje har lest om eller forsøkt meg på, og likevel har flere spørsmål om. Og kanskje finne ut ting jeg ikke har tenkt på en gang?


Bloggkurset er i morgen, og det gleder jeg meg til! Høsten er vel en litt typisk kurstid, er den ikke det, da? Jeg har noen andre planer også, og du skal få høre om både bloggkurset og alt det andre om litt :-)


Vi høres i morgen kveld også, da kanskje?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Så gøy med bloggkurs da! Visste faktisk ikke at det fantes en gang. Kanskje jeg også skulle gjort det?! :P Du får gi en tilbakemelding på om kurset var bra eller ikke, så skal jeg vurdere det. :) Er innom bloggen din med jevne mellomrom og leser, du er utrolig dyktig. Fortsett med det!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig hilsen, Ann! Jeg var til å begynne med ikke klar over det jeg heller, før jeg plutselig leste om det på nettet. Jeg har akkurat kommet hjem nå, skal lage et blogginnlegg om dette. Håper å få gjort det i løpet av kvelden, det kommer i allefall snart :-) PS: Ja, det kan anbefales varmt!

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget?