tirsdag 7. oktober 2014

Boken med diktene mine utgis snart!

Noen av diktene mine utgis i boken Livsglede!
Noen av diktene mine utgis
i boken Livsglede!
Jeg har tidligere fortalt litt kryptisk om boken der noen av diktene mine er antatt og blir publisert, blant annet i innlegget Snart diktbok?


Nå får jeg lov til å sladre litt mer! Redaktøren for boken er Lise Askvik, som du sikkert kjenner fra radiokanal P4, og også i hennes rolle som "Megge" der :-)


Boken heter
"#Livsglede - Fryd og andre følelser". To av diktene mine har kommet med i boken, som utgis på Nova Forlag. Du finner selvsagt også boken Livsglede hos Bokklubben!

Forsiden er ferdig, og jeg har i dag fått tillatelse til å vise den frem på bloggen min! Det synes jeg er veldig hyggelig og gøy, helt klart!

Jeg gleder meg til å se boken på ordentlig, som du skjønner, og etter hva jeg har forstått, vil jeg som deltaker få boken før den er tilgjengelig i butikken. Det er litt tid igjen, men jeg gleder meg stort til dette! Og tusen takk til Lise, for at jeg fikk være med :-)Snart tid for å handle julegaver, og spesielt til deg selv?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

#grojeanettesdikt #utgitt

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)