mandag 13. oktober 2014

Rosa nabogleder.

Rosa nabogleder!En nabodame var innom meg med denne flotte rosa buketten i dag. Anledningen var at jeg hadde tatt inn avisene som hopet seg opp utenfor hos henne, da hun selv lå på sykehuset. Men det skulle da bare mangle!

Jeg skjønte jo at det måtte være et eller annet når hun så tydelig ikke var hjemme og jeg ikke hadde hørt noe, og tok da gjerne inn avisene! Selv tok hun vare på kjøkkenradioen min en gang for noen år siden. Det ble litt hektisk den gangen jeg skulle reise på CatoSenteret til opptrening etter en operasjon.

Altså, jeg har vært der to ganger, men nå var det denne ene gangen jeg glemte radioen.
Jeg hadde pakket, og taxien ankom litt fortere enn beregnet. Radioen ble gjenglemt utenfor døren. Den var grå, og gikk i ett med betonggulvet ute på platået, så i farten ble den nok litt borte. Jeg oppdaget det ikke før jeg kom frem til CatoSenteret. Og det var vinter. Jeg ringte naboen min den gangen, og hun tok vare på radioen for meg. Så det skulle da bare mangle at jeg tok inn avisene! Det er hyggelig å ha naboer som en kan ha et hyggelig naboskap med, synes jeg.


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen




--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)