onsdag 15. oktober 2014

Veldig personlig forhold til egen skribentforening - helt naturlig!

Hvordan har du det? Bare bra, håper jeg? Her går det fint i dag. Det ble litt jobbing på tampen i går, måtte få skrevet et jubileumsinnlegg på ULFF-blogger ettersom ULFF fyller hele tretten år i dag. Det er jo ikke noe rundt tall, men det er et nytt tall. Og slikt er stort! Kom ikke å fortell meg at ULFF bare er en forening. Alt ved ULFF er personlig for meg. Det skulle jo bare mangle også. Jeg tror det er lettere å være engasjert i noe man har et personlig forhold til, det er vel helt naturlig.

Denne dagen har alltid vært veldig tankevekkende, og det har aldri vært noen selvfølge at foreningen ville bli så gammel. Det tar mye tid og krefter å sette i gang med aktiviteter, ikke minst når man ofte har skrantende helse. Hemmeligheten er jo at en del ting kan jeg arbeide med når jeg er i form til det. Men selvsagt må medlemstreff i Oslo og liknende planlegges i forkant. Men det er gøy å ha rundet så mange år, selvsagt er det det. Det føles nesten som jeg har bursdag selv også!


Selv om vi ikke har planlagt å spise ute i kveld, som vi ofte har gjort før om årene, så vil det ikke dermed si at vi ikke tar det en annen dag. Det kan godt hende at jeg selv tar meg et lite glass vin i kveld til maten for å markere dagen!


Jeg synes i grunnen det går veldig bra med min personlige blogg også. Jeg får noen kommentarer med reklame fra anonyme personer innimellom, men slikt er det jo bare å la være å godkjenne. Ingen kommentarer blir automatisk publisert her. Jeg er imidlertid veldig glad for alle de fine og konstruktive tilbakemeldingene jeg har fått her på min personlige blogg. De gir inspirasjon og ideer til videre utvikling av bloggen. Fremdeles er det jo litt sånn at de rene sykdomspostene ikke blir så mye kommentert, men jeg skjønner det også. Det er ikke alltid så lett å kommentere ting man ikke vet hva er!


Vel, da får du bare ha en super dag videre, takk for at du følger bloggen! Du som følger med på denne, er selvsagt velkommen til å følge med på ULFF-blogger også. Og omvendt. Det kommer forresten straks mer om helse og egne skriveprosjekter! Vi høres!





Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)