søndag 12. oktober 2014

Koselig middag med familien.

Gro Jeanette.
I ettermiddag og kveld har jeg vært ute og spist med familien.
Det var en middag som har vært planlagt lenge, men vi har liksom ikke funnet noen passende dag før nå, blant annet på grunn av helsehensyn, men også det at flere av oss er opptatt med ting på hver vår kant.


Det regnet i natt og i dag morges, og jeg tenkte mitt, men det ble faktisk en veldig fin høstkveld. Solen tittet frem, og vi så ikke noe mer til regnværet.


Fordi jeg blir fort sliten må jeg tilpasse ting litt. Derfor tok jeg meg en liten hvil før jeg dro, og det tror jeg var lurt. Da orker man jo så mye mer etterpå!
Jeg satt på med min søster og hennes familie utover. Veldig hyggelig det! 


Bestemmelsesstedet var Big Horn Steak House i Sandvika. Fantastisk god mat, og en veldig hyggelig restaurant. Den anbefaler jeg gjerne!


Etter middagen dro vi hjem til mamma og tok kaffen og spiste iskake der. Og jeg er ikke veldig glad for at mamma bor i toppetasjen uten heis, men det blir god trim av sånt!
Det var en veldig hyggelig kveld. Her ser du et av bildene som ble tatt på restauranten.


 
Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?