lørdag 22. november 2014

Boken Livsglede med to av diktene mine er her!

To av diktene mine er utgitt i boken Livsglede.
To av Gro Jeanettes dikt ble utgitt
i boken "Livsglede"
!
Noen ganger skjer alt på en gang. Ikke før er jeg i mål med artikkelen min hos Bloggeravisen, så dukker boken jeg har ventet så lenge påLivsglede, opp i postkassen.

For de som ikke kjenner historien fra før, så er det en bok der et par av diktene mine er utgitt. Denne boken var verdt å vente på, kan jeg røpe! Veldig gøy å se diktene mine på trykk, og det er et flott bokdesign og oppsett av dikt og annen tekst. Tusen takk til redaktør og forfatter Lise Askvik for at jeg fikk være med! Veldig gøy at det står på utsiden at boken er av "Lise Askvik med venner" :-)

Jeg fant boken i postkassen på vei ut. Jeg hadde familiebesøk, vi skulle ut og se på noen møbler. Men det var jo så spennende med den boken, så vi satt i bilen og leste diktene mine i boken! Da vi kom hjem til meg igjen, tok moren min bildet av boken og meg som du ser av bildet.

Det kan hende det tar noen dager før boken kommer i bokhandelen, etter som vi som deltok visstnok skulle få den tilsendt først. Men det er sikkert bare å spørre etter den i bokhandelen eller bestille i Bokklubben om du er interessert! Boken Livsglede er utgitt på Nova Forlag.

Videre lesning i
 Livsglede, fryd og andre følelser hos Nova forlag.

Lese flere av Gro Jeanette Nilsens dikt?

Dette blogginnlegget er et par år gammelt, men måtte postes om igjen på grunn av noen rettelser.



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

#grojeanettesdikt #utgitt 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

4 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så mye som skjer hos deg for tiden, da! Skikkelig i vinden! Godt at du fikk boken nå. Ha fin helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det! Ja her har det vært mye å drive med nå! Veldig fornøyd med hvordan dikene mine var satt opp i boken. Det er en veldig fin bok!

    SvarSlett
  3. Masse gratulerer. :) Hurra for medvind.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Hurra for medvind, ja. Måtte den bare fortsette. For oss begge... ;-)

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)