lørdag 27. desember 2014

Alt fra kulepenn til elektrisk tannbørste!


I forrige bloggpost lovet jeg deg visst en rapport over ting jeg hadde fått til jul innenfor bloggens hovedtemaer helse og skribentliv. Jeg skal selvsagt følge opp! Nå vet jeg ikke om du ser hva alt på samlebildet mitt er, men her finner du alt fra bodylotion, dag - og nattkremer, to pakker utprintpapir, gavekort hos Ark bokhandel og elektrisk tannbørste! Alt i denne første kategorien kom fra familien.

Videre kan jeg nevne notisbok, linjal og post it-lapper, kulepenn og stiftemaskin. Jeg fikk også en krukke China Balm (Tiger-balsam?), den har visst ikke kommet med på bildet. Disse tingene jeg har nevnt her, kom i posten i en spennende pakke fra forfattervenninne Grete.

Dette må være mennesker som kjenner meg. Jeg hadde omtrent sluppet opp for både bodylotion, dagkrem og utprintpapir. Elektrisk tannbørste har jeg vært nysgjerrig på lenge, og skal se å få tatt den i bruk straks. Notisbøker og post it-lapper kan jeg ikke leve uten, hehe. Gavekortet hos Ark er nok borte så fort butikkene åpner, og jeg vet allerede hva jeg skal bruke det til :-)

Og enda er det mere på listen, men det hører ikke innunder mine hovedtemaer, derfor kommer det ikke med her. Det blir mer innunder klær, interiør og så videre.


Det er mye på listen som kan anbefales videre hvis man står helt fast der i butikken, når man skal handle gaver til sine nærmeste :-)



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg, se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Heisann! Og velkommen tilbake til nesten-hverdagen :) Skjønner du har hatt travle juledager, og ingenting er jo hyggeligere! Heldig med gavene var du også, jeg synes de nyttigste gavene er kjekkest - særlig etter at hjemmet allerede er fylt opp med nok innen dekorkategorien :) Nå er det bare å nyte romjulsdagene!

    SvarSlett
  2. Hei, jo takk, jeg hadde nok av pyntegjenstander fra før, så ting som kan brukes og som garantert vil bli brukt er det aller beste, og det mest praktiske også. Fortsatt fine romjulsdager til deg også :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)