fredag 12. desember 2014

Førjulssysler og skribentprosjekter.

Innimellom førjulssyslene titter jeg innom igjen. Førjulssysler som ikke bare handler om jul, ettersom jeg har flere familiemedlemmer som har bursdag i desember. Noe er allerede feiret som tidligere fortalt, noe er nært forestående, og for sikkerhets skyld har vi også en bursdag som ligger mellom julaften og nyttårsaften. Men nå har jeg i hvertfall fått handlet gave til den nært forestående bursdagen, så da er det lettere å tenke på selve julen etterpå.

Men jeg driver på med juleforberedelser også, altså. Julekortene for eksempel, er i rute, og vel så det. Flere har mottatt dem allerede, men ikke alle. Har ordnet flere julete ting under kategorien hemmeligstemplet, så de skriver vi ikke noe om her, nei.


Når det gjelder skriveprosjekter, har jeg også foretatt meg et par ting. Jeg kommer sikkert tilbake til det senere. Tror det kan bli interessant... Kanskje. Det fins også en bloggpost som jeg ikke har lagt ut  på bloggen min enda, men som nok kommer snart. Jeg tror dette ble veldig mange innpakkede detaljer, men skal ikke ting uansett være innpakket før jul, da?



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hehe, hemmeligstemplet over hele linjen, her altså? :) Men ja, det er greit med noen hemmeligheter på denne tiden. Og det er jo så mye som skal på plass, jeg ser ihvertfall at det ikke er så lett å fokusere lenge nok på hver sak når så mye skal huskes på. Men sånn er jo desember, helt greit det. Ser fram til utpakkingen :)

    SvarSlett
  2. He he ja, mye rart som skal gjøres, huskes og handles for tiden :-) Utpakkingen av detaljene, ja de får nok vente litt til :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)