torsdag 8. januar 2015

Støttet Sykehusklovnene i år også!

I dag kom den nye kalenderen jeg hadde bestilt fra Sykehusklovnene i postkassen! Samme bordkalenderformat som i fjor, bare at nå er det postkort bak på hver side.

Jeg synes det er hyggelig å kunne kjøpe en kalender ved å støtte en god sak som jeg er personlig engasjert i. Denne saken støtter jeg med glede. Jeg vet godt ha det vil si å være barn og ligge mye på sykehus!

Jeg omtalte denne saken i fjor også, og da var det
kanskje litt mer spennende å finne på noe nytt, det var den første gangen jeg bestilte kalenderen, men det er veldig hyggelig i 2015 også! Inni kalenderen er sykehusklovnene avbildet, pluss at det er noen sitater fra hva publikum (barna) synes om klovnene og forestillingene. Kalenderen kan gjerne anbefales videre!


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre! Og følg meg gjerne!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen



--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)