onsdag 27. mai 2015

Skriver artikkel for et blad.

Jeg har som tidligere hintet så vidt om blitt spurt om å skrive en artikkel for et blad, det er noe av grunnen til at jeg har publisert litt lite på bloggen akkurat nå. Artikkelen er straks ferdig, jeg er ikke så flink til å fortelle om skriveprosjekter før de er i boks eller i allefall godt i gang! Men det kommer mer straks! Jeg tenker at det meste er gjort i løpet av kvelden!


Jeg har også forberedt noen blogginnlegg, og de kommer også ganske snart!

Du finner kanskje noe annet på bloggen min å lese så lenge?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!

Les gjerne mer om Gro Jeanette

2 kommentarer:

  1. Kjære, det er jo knall. Heia, deg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Fivrelden :-) Det er i alle fall et hyggelig prosjekt, så får vi se når det endelige resultatet foreligger :-)

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)