onsdag 5. august 2015

Nysgjerrig på hvodan det går...

Gro Jeanette Nilsen, på ferie i Spania.Det var en veldig flott ferietur til Spania, absolutt! Jeg kan leve lenge på den ferien der!

I går var nok prosjektlederen i forlaget tilbake fra ferie igjen, og jeg er selvsagt veldig spent på hvordan det går med teksten min, eller skriveprosjektet 2015, som jeg også kaller den inntil videre. Og ellers? Etter at jeg kom hjem har jeg rettet opp noen ting på bloggen min, og holder fortsatt på med det. Det har vært noe galt med flere av bildene, så om du finner bilder som ikke virker, holder jeg på å fikse slike ting nå.

Fra Spania.


Takk for at du følger bloggen min!

---------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei og velkommen hjem! Høres ut som du har hatt en flott ferie, ja! Og ennå er sommeren ung og det blir mange fine uker framover! Gleder meg til å lese mer om prosjektet ditt! Jeg er ennå i feriehuset, men ferien nærmer seg slutten. Prøver å bli litt mer aktiv med kommentarer og sånn etter hvert :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har ikke vært så aktiv selv heller de to siste ukene, men forsøker å ta det igjen nå. Jeg skal snart si litt mer om prosjektet mitt, men valgte å gå litt stille i dørene til å begynne med. Men snart vet jeg nok også mer konkret om hva som skjer.

    SvarSlett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)