onsdag 23. september 2015

Forsøker å variere litt mellom hovedtemaene.

Ok da, så var det siste blogginnlegget mest rettet mot skribentene og bloggleserne innenfor det litterære, og handlet ikke om helse og sykdom. Men det er sånn på bloggen min, at noen innlegg handler om det ene temaet, og noen det andre, pluss at noen innlegg handler om begge to. Jeg forsøker å være litt fleksibel og variere litt mellom hovedtemaene.


Men jeg skjønner godt at hvis du kom hit for å lese om helse-delen av bloggen min, lurte på hvor jeg hadde forvillet meg nå :-) Men som jeg vel sa, er det fint å se hva dere som følger svarer og hva de er opptatt av. Det kan inspirere og sette i gang tanker hos meg, kanskje gir det meg en ide eller to som jeg ellers ikke hadde tenkt på?


Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!Les gjerne mer om Gro Jeanette

--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du en kommentar til dette blogginnlegget?