tirsdag 22. september 2015

Hva slags bloggleser er du?

Kjære leser!

Tenkte at jeg skulle forsøke å aktivisere og utfordre bloggleserne mine litt. Noen av de registrerte følgerne mine her på bloggen min synes jeg at jeg kjenner litt nå. Men det gjelder ikke alle! (Og er du registrert, forresten?)

Det er også mange andre enn de faste følgerne som leser, i følge statistikken. Jeg spent på hva akkurat du vil svare på følgende spørsmål, ja kanskje du som jeg kjenner litt faktisk har andre svar enn jeg trodde? Altså;


Hva slags forhold har du selv til skriving?

Noen forslag;

- Var glad i å skrive stil på skolen, men det stoppet der.
- Jeg er skribent / forfatter og driver med tekst til daglig.
- Jeg skriver ikke selv, men er glad i å lese!
- Jeg skriver mest for skrivebordsskuffen/dagbok/blogg, og legger ut egne tekster på nett når jeg tør.
- Jeg er med i skribentmiljø/ skribentforening/ skrivegruppe.
- Annet (Velg selv).



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------


Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg må velge alternativ 2 (Jeg er skribent / forfatter og driver med tekst til daglig) selv om det nok ikke er helt sant at jeg jobber med tekst hver eneste dag. I det siste har det faktisk blitt flere dager uten skriving enn med. Men siden jeg ikke skriver for skrivebordskuffen, må det bli det svaret.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for svar! Du har nok valgt riktig alternativ likevel, sånn som jeg har forstått det :-) Var litt usikker på å legge ut denne bloggposten forresten, synes den var litt annerledes enn alt det andre, men tenkte at det var jo artig å se om jeg fikk noe respons fra følgerne mine. Fin kveld videre!

      Slett

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)