mandag 21. september 2015

Spørsmål om prosjekt fra familie og venner.

Kjære leser!

Jeg får ofte spørsmål om jeg vet mer om hvordan det går med den boken jeg har med en historie i. Det er gjerne familien som spør mest, men det kommer noen spørsmål fra venner og bekjente også. Men dessverre, jeg vet ikke så mye mer enn jeg har fortalt fra før, selvsagt rent bortsett  fra hvem, hvor og de mest sentrale opplysningene, som det er litt tidlig å røpe enda. Men følg bare med, så får du nok vite mer :-)

Ellers så var hjemmehjelpen min tilbake på jobb i dag, forrige gang var det jo en vikar her. Vikar er veldig flott det, jeg er selvsagt bare glad det kommer noen, men ingen ting er som min faste hjemmehjelp, og det var veldig fint å ha henne tilbake!



Likte du dette blogginnlegget? Del det gjerne med andre!


Les gjerne mer om Gro Jeanette Nilsen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg minner om at det er lov å dele bloggposter, men ikke kopiere. De kan altså ikke gjengis noe sted uten avtale med meg. Se Åndsverkloven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vil du kommentere dette blogginnlegget? Jeg blir glad for å høre fra deg! :-)